lördag 15 oktober 2011

"smooth-moves-killen"

det är Peters nya smeknamn, eftersom han kom hem senare än mig igår så kom han inte in i huset och var då tvungen att fråga om några tjejer som stod utanför kunde släppa in honom med argumentet att hans flickvän hade nycklarna, när tjejerna ifrågasätter denna flickvän erbjuder han dem att följa med ner och hälsa på henne, smooth! 
Idag har Peter och jag 8 månader tillsammans och då har vi varit på höstkonsert med chalmers manskör och uníkorus. Det var mysigt och det var extra coolt när de gick ut och ställde sig på balkongen i foajén för att sjunga ave maria som avslut. Efter gårdagens sushi-lunch skapade Gurra konstverket nedan och kallade det för mätt, jag blev genast förälskad och förevigade det. Han är ganska konstnärlig för att vara halvblind!
Till vänster är mitt konstverk toblerone-mousse, den smakade fantastiskt trots att jag hade för lite toblerone. Jag lyckades dock att bränna hål i plastbunken genom att glömma den i micron, oups!

4 kommentarer:

  1. Haha varför skulle peter bryta sig in i ett hyreshus XD
    Gillar nya designen på bloggen förresten^^
    //Brysch

    SvaraRadera
  2. tack, men det är långt kvar tills jag fyller år :(

    SvaraRadera
  3. När kommer bilderna på den nya lägenheten???
    //Phish

    SvaraRadera