söndag 17 april 2011

Vattenland


Det var inte det stora vattenlandet, men det är ett litet. Jag och Lollo konstaterade igår att vi antagligen inte vågar åka till det stora vattenlandet i maspalomas, där var alla rutschkanor JÄTTEhöga...
men här är lite bilder från igår... De roligaste rutschkanorna och en pepparkaka på bron.
till höger om pepparkakan är det en typ hink som fylls med vatten tills den välter och den välte precis varje gång jag gick förbi den...


 

tydligen är jag familjens kortis, inte ens 1,20 då fick man inte åka rutschkanor, lessen Hanna
och Lollo blev samtidigt familjens långeman, undrar vem hon fått det av...


bakom den här bron hitttade jag och min bror ett par som uppenbarligen inte hånglade... och här under syns mitt försök till en soltatuering, det lyckades dock inte så bra under gårdagen, vi börjar misstänka att vi behöver starkare solskyddsfaktor.
På kvällen var vi på en grill-'bar' som heter Zoo, där kunde man få grillspett upphängda över tallriken och redskap för att regera över de 7 haven. Jag åt tapas, det var gott men det såg inte lika spännande ut... 

2 kommentarer:

  1. kul det ser ut X3, hoppas du kan få till soltatueringen =D

    SvaraRadera
  2. rutschkanor <3
    soltatueringen är förminskad och omlokaliserad men den syns nästan litegrann om än inte så tydligt som jag skulle önska ^^

    SvaraRadera