måndag 18 april 2011

Puerto Rico

Halloj! (mina syskon uppskattar inte användandet av det ordet längre)
jag orkar egentligen inte blogga just nu, jag är solbränd så jag svettas som en kamel (svettas sånna?) men jag tror jag får skylla mig själv som inte använde någon solkräm idag... men jag var rädd att det skulle vara dåligt väder imorgon, och imorgon är ju sista dagen så då kanske jag inte hinner bli tillräckligt brun! Dumt att chansa tycker jag!
Därför har jag tillbringat hela min dag mer eller mindre (mest mindre) påklädd i eller i närheten av poolen. Idag hade jag också ny taktik för min soltatuering som förminskades kraftigt och omlokaliserades, men tack vare allt slit kan man nu se en aningen suddig tri-force (ja jag är zelda-kåt) på min ankel. Bilder på denna dyker upp så småningom.
Ikväll har vi varit i Puerto Rico som ligger ca 15 min bort med buss. Där har vi tittat i affärer och ätit kina-buffe, GÖTT, börjar tröttna på all pommes !
Jag saknar er därhemma och den där riktigt våriga känslan när man börjar flytta fler och fler aktiviteter utomhus(även om ni inte tror på mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar