fredag 15 april 2011

BRUNAST VINNER!

Idag har de stora Rasko Nguyen (mitt och mina syskons efternamn) mästerskapen börjat! Jag och mina syskon brukar bli väldigt bruna på sommaren, och är man på kanarieöarna måste man ju bli ordentligt brun.
Vi försökte ladda upp med lite kvällssol samma dag som vi landade men det blev kallt ganska snabbt..
Första dagens strategier har varit lite blandade. Hanna satsade på att inte bli bränd, Lollo på att sola magen och Philip satsade på diskret matematik.
Ställningen efter en dag i solen är väldigt jämt i toppen, men solklart i botten är Hanna som bränt sig trots ett ständigt vändande och smörjande. Hon funderar på att börja satsa mer på vältränade lår och rumpa med hjälp av alla trappor på hotellet.
Lovisa har dessutom ytterligare motiv att lyckas göra soltatueringar genom mönster av tjocka lager solkräm, dessa planer verkar dock inte gå något vidare...
 
java på semestern <3

poolen intill vårt rum från vår balkong

matte diskret

soltatueringar(fuskit brun!)

härefter följer min systers intelligenta minspel under middagen




och så hittade vi en minimarket döpt efter mig ^^ 

PUSSHAJ!

3 kommentarer:

  1. älska lollos miner XD, är du inte den enda av dina syskon som flagnar och sånt o.o de andra är ju typ pepparkakor utav sig självt o.o

    SvaraRadera
  2. Queenie och Sophie, som philip uttryckte det under kvällen: " Lollo, vi tycker bara om dig när du är trött "
    och sophie, nu så är det bara philip som flagnar ^^

    p.s. mamma körde bästa come-backen på philip "Vi tycker bara om dig när du är full" när han var fnittrig på en öl

    SvaraRadera