söndag 17 april 2011

shoppingfynd

på fredagen var det mulet så vi passade på att gå på marknaden i Puerto de Mogan. Det var varmt men vi hittade lite smått och gott:

Tofflor i storlek 43, sitter finfint ^^


en stycken blommig påse med present åt lilleman (inte min)



2 glasnagelfilar (dags att få ordning på mina naglar) 


& 2 stycken mycket söta solhattar

på grund av gårdagens brist på sol så hände inget spännande i tävlingen under gårdagen, men idag har vi varit i vattenparken här i dalen, massa rutschkanor^^ och en hel dag i solen, det finns inte mycket till skugga under dagarna häromkring, så nu är alla röda. Men Philip ser ut att lugnt kunna luta sig tillbaka resten av veckan utan att vara rädd för att förlora trots att han har fått mest röd färg(efter mamma)under dagen. Det visade sig också att Lollo bara var brun på magen varför Philip ledde överlägset redan från början. Vi börjar ana något lurt i form av någon som liknar indianhud men vi har inget bekräftat än...

2 kommentarer:

  1. Gud vad fina hattar! ^^ Och hejar på dig! :D

    SvaraRadera
  2. jag hejar också på mig så jag körde utan solkräm idag, är röd som en kräfta :(
    får trösta mig med min nyfunna kärlek till solhattar ^^

    SvaraRadera