söndag 10 april 2011

Fullpackat

bildligt, bokstavligt och på riktigt. Nuförtiden går mina aktiviteter in i varandra, true story, jag har nästan inte varit hemma på hela veckan.Jag pluggar ungefär fram till någon gång mellan 5 och 8 därefter går jag hem till Peter eller handlar, lagar mat, äter och sover. På helgen har jag börjat jobba så då är jag ute mellan 2100 och 0300. Och i fredags så åkte jag direkt hem till Peter därifrån. 
Detta är mina macarons som jag köpte förra veckan och smaskade på hos Petting förra veckan. De är SÅÅÅ fina ^^ jag var dock lite tjock och delade inte med mig så mycket...

Nu är jag i tvättartagen och sen ska jag packa, började igår med att organisera mina skor, jag skulle behöva en skohylla, men jag får nöja mig med mina skokartonger än så länge... Räknade igår och fick det till 30 par. Jag trodde jag skulle ha åtminstone 50 par så då är det ju lugnt att shoppa mer skor, särskilt nu när jag börjar få lite mer pengar också ^^ Det är för övrigt livsfarligt, för då blir jag lat när jag känner att jag kan unna mig att köpa färdigmat, AJAJ! 
Snart ska jag ner till tvättstugan och stryka och sen ska jag packa så gott det går, för min väska kommer inte förrän på tisdag, och på onsdag åker vi! KANARIEÖARNA, då blir det ännu mer packat för nu ska jag lyckas göra massa skolarbete och sen ska det ju pluggas en massa omtentor också, men jag lyckades gå på 100% av mina LANA-föreläsningar förra veckan, och det är imponerande för 3 av 4 ligger klockan 8 på morgonen och det är inte direkt min "cup of tea" om jag säger så... 

Då kan det se ut såhär istället, fast min vårjacka är fett mycket snyggare! 

Jag har massor med mer att berätta men jag misstänker att blogga om LANA inte är alltför populärt, inte ens hos min mamma.... Men just ja, jag har klarat min första ordinarie tenta, flervariabelanalysen, WIHU! 

1 kommentar: