tisdag 10 juli 2012

Gibraltargatan

Just ja, jag skulle ju göra en serie med saker jag håller på med under sommaren... just när jag började komma ikapp glömmer jag bort det och halkar efter igen >.< Nu är jag ju bara en månad sen med att tala om att jag har flyttat, min nya adress är

Gibraltargatan 78 LGH 1302
412 79 Göteborg

så nu kan alla mina fans skicka mina beundrarbrev till rätt adress igen^^ Kom in i den nya lägenheten den 8e juni med hjälp av Håkan, Nerou och Dase, efter en hel del släpande och lite svärande över några par skor så var allt inne i lägenheten men det tog lång tid att städa upp allting. Jag har fortfarande inte lyckats göra mig av med alla grejer som jag inte vill ha kvar men nu börjar det närma sig lite iaf, har idag möblerat igen... brukar mest bara flytta sängen men idag har hyllat också fått en ny plats och jag känner mig riktigt nöjd, ska nu bara införskaffa ett ordentligt bord och lyckas hänga upp all min konst på väggarna :) bilderna är sängen från köket, badrummet och andra väggen från sängen, köksdelen kan jag ta bild på någon gång när jag har diskat och min fantastiska helkroppsspegel framför toaletten får ni helt enkelt komma och se med egna ögon om det ska vara så... 

 

4 kommentarer:

  1. Toblerone-sängbordet kändes inte så dumt. Inte så dumt alls faktiskt... ;) *inspirerad*

    SvaraRadera
    Svar
    1. det skulle vara rätt najs, men det är lite litet och ostadigt :/

      Radera
    2. Ostadig? Då är den ju förstås tom... ^^

      Radera
    3. liten bottenarea, det var svårare att äta 2 kg toblerone än jag förväntade mig :P

      Radera