onsdag 25 juli 2012

Semester?

Är kool och bloggar från min mobil. Mamma sitter vid min dator och anar intet ont. Tillbringar mina 3 lediga dagar med att dra omkring med min semesterfirande familj, vi orkade inte dra till ullared men vi har iaf varit på IKEA, Elgiganten och nelly outlet. Sen var vi i landvetter och badade och hälsade på moster^^ igår kväll var vi på liseberg i typ 2 timmar på kvällen, hann åka hela 3 karuseller... men idag är vi helt utslagna så nu kommer jag nog aldrig upp i höjdskräcken, *very sad* eller?!... Lägenheten börjar få lite personlig touch men inte så många nya bilder förrän mamma och lollo åkt hem för det är saker ÖVERALLT just nu... Sen har jag hittat SOFFAN som vill stå i min lägenhet, ska bara slänga ut sängen och lite sånt först! Sen my love, ska vi aldrig skiljas åt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar