torsdag 19 juli 2012

Rain

Jag har glömt hur mycket jag älskar regn, sommarregn iaf. Jag fick lust att gå ut och springa omkring i regnet när jag satt på bussen hem från jobbet idag... Men nu sitter jag inne och tittar på det istället.
Det var riktigt kul på jobbet inatt^^ Många sköna dealers att hänga med på rasterna, kalvfrikadeller till mat och mycket spel. Men jag skäms lite för jag glömde Hieu som sov i massagestolen när rasten var slut så han sov bort en timme typ... Just ja, sen kände jag mig lite bad-ass när Anna frågade om någon hade slagit mig på näsan men sen sa hon att det såg ut ungefär som att jag hade gått in i en vägg...

1 kommentar:

  1. Varmt sommarregn det hade jag nästan glömt bort att du älskar :). Kan ni inte turas om att sova bort en timme i massagestolen om ingen ändå märker att ni är borta ;)./Mamma

    SvaraRadera