fredag 19 april 2013

Fredag

Det blev en väldigt seg vecka efter att vi tagit oss hem från Hemliga Resan så idag så bestämde jag mig för att ta helledigt och ägna mig åt saker som jag vill göra, typ rensa garderoben och leta efter vårskor, jag har redan lyckats lägga en beställning på lite smått och gott från nelly.coms rea och sen tänkte jag ta en tur ner till nordstan och smeka hyllorna på bianco footwear. Denna pärla har fångat mitt intresse så jag tänkte se om jag kan finna den på plats.
Annars så har vi fått en liten regnperiod här i Göteborg som stör vår vårvärme som ligger någonstans runt 10 plusgrader och passar mig utmärkt^^ Nog om detta, nu kräver min garderob min uppmärksamhet!

3 kommentarer:

  1. Jag brukar kolla ungefär en gång i veckan om du börjat blogga igen, jag måste ha missat ditt första inlägg med några timmar. Men nu är du upptäckt igen :).

    SvaraRadera
  2. Köpte du de här sakorna någon gång?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, dessa skor var högst obekväma men jag köpte ett korallrosa par pumps av vagabond istället

      Radera