måndag 3 mars 2014

Saker jag vill minnas

Idag när jag var och handlade så kom det fram en liten kille(~1år) med en banan i handen och försökte förklara att den var i samma färg som min jacka. När han sedan upptäckte mina aprikosfärgade skor blev han helt hänförd. När jag sedan hade handlat klart och var på väg hem tänkte jag på hur glad och varm inombords jag hade blivit av den lilla killen och att jag ville komma ihåg det här och andra saker som gör en dag bättre, så jag tänkte försöka komma ihåg att lägga upp alla de tillfällena här, så att jag eller någon annan kan titta tillbaka och bli glad igen.
 Birthday-cake in making^.^

2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig liten historia :). Hoppas tårtan blev god och att du är nöjd med ditt födelsedagsfirande.

    SvaraRadera
  2. Ååååååååååååååh vad gulligt! :)

    SvaraRadera