tisdag 6 mars 2012

Böcker

Nu är min dator hemma igen så nu kanske jag orkar med det här lite mer :P
Dock så ska man nog inte ha jättestora förväntningar, jag har tentavecka just nu och sen är det fullt med aspning >.< dock så hägrar ett lov med massa omtentaplugg snart^^
Sedan jag började på Chalmers så är mina bokval lite annorlunda än innan, här är de populäraste just nu:

Fourierboken(den är egentligen Peters) det är den som nu ska ha lärt mig det jag behöver veta om Fourierserier, Fouriertransform och differential ekvationer. Hur väl den har lyckats får vi snart veta....


Mathematics Handbook, min för dagen nya älskling, det är den som ska ta mig igenom veckan och lördagens förmiddag, sen hänger jag mig åt starkare grejer :P 






Min fina rosa födelsedags present som jag först fick i dubbel upplaga men nu har Peter varit och lämnat tillbaka den ena, det kommer bli många söta dagar framöver ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar