tisdag 17 april 2012

är hemma

har sovit hemma, det var ett tag sedan. Mystiska saker händer när man är ute på galej. Jag kom iväg till skolan igen igår, vi var tvungna att planera lite inför fredagen, sen satte vi oss i focus och tittade på när alla galningar drack mjölk. Det var Gallon Challenge, det är sjukt, alla är nyktra men ALLA spyr... spyr vit vätska. Det var ganska omysigt... Det var bara en som lyckades få i sig sin gallon dock, han vann, glass... Sen gick jag och hälsade på min blivande lägenhet, den var fantastisk. Jag är jättenöjd nu^^ den är stor och rymlig och jag har en riktig ugn så jag slipper oroa mig för att behöva göra mina muffins i något åbäke! Men nu kommer mitt besökande på IKEA:s hemsida gå upp en hel del den närmsta tiden och flyktandet kommer kunna nå nya nivåer!
inga fina bilder att lägga upp...

2 kommentarer:

  1. Du kan väl lägga hit bilden Jeanette just lagt ut på facebook :)//Mamma

    SvaraRadera
  2. Nu när du har ett nytt hemma skulle det vara intressant och få se en aller annan bild på det//Mamma

    SvaraRadera