söndag 8 april 2012

Påskdagen

Efter påskmiddag hos mormor så fick jag åka Sj2000 från Degerfors till Hallsberg, det gick fort, synd bara att jag fick sitta och vänta längre på tåget därifrån istället då. Men det gick fort därifrån också så jag kom hem hel, ren och i god tid för att spendera kvällen med världens goaste killar och världens bästa Marina^^ Påskdagen förärades med att vakna av solen som sken in igenom gardinerna varefter jag gick upp och tog en dusch och satte igång att städa lite innan Nerou vaknade. När disken var färdig mötte vi upp Ella och Ponani på pizzarian för lite bakispizza. Resten av dagen har vi myst med sats efter sats. Jag börjar nästan bli lite taggad för tenta på tisdag, men det bästa av allt är de 5 dagarna efter tentan när jag inte behöver känna något tvång att göra någonting alls(utom att läsa ikapp lite reglerteknik), det ska bli fantastiskt skönt att få slappna av ett par dagar vilket jag inte gjort på år och dar känns det som... Nu ska jag nog lägga mig i sängen med ELW en stund och hoppas att jag somnar så småningom :)

1 kommentar:

  1. Jag som trodde du skulle hålla mig sällskap på min vakennatt//Mamma

    SvaraRadera