onsdag 24 november 2010

Julmys

I helgen var Linnea och Vickan i storstan och sprang omkring, på lördagen mötte jag dem på nordstan för en svängom då fick vi även sällskap av min lilla bror på lunchen. Jag myste lite åt all julbelysning som hängts upp, det skiljer sig från gata till gata och här i Göteborg finns det ett antal, jag fotade lite på julpyntet inne i nordstan som jag tänkte dela med mig av
På söndagen skulle det vara skridskoåkning på liseberg med nollKasparna men det var bara jag och victor där så vi strövade omkring lite och mös i julstämningen med nea och vickis ^^ Jag köpte varm choklad med vispgrädde och en MEGAkanelbulle som victor trots minen inte ville smaka på... Fotot på lisebergstornet julgranen tog jag från korsvägen på lördagkvällen då jag åkt vilse med spårvagen från hisingen...


5 kommentarer:

  1. Gbg har mkt finare pynt än dgf XD Jättehängpattarna är uppe i "centrum " nu XD

    SvaraRadera
  2. mycket, jag har ju inte tagit något på det ute på gatorna heller men de är fantastiska, särskilt de på gånggatan upp från nordstan, ska försöka fixa det i helgen :) hängpattarna är ju inte sådär jättemycket att hänga i grannen liksom ;)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar hängpattarna, men Degerfors är ju en liten kommun och kan inte kosta på sig så mycket, dessutom har vi ju jultomtarna som klättrar på väggarna. Har du tagit bilderna med din telefon? De är riktigt bra.

    SvaraRadera
  4. haha, finns det några tomtar kvar längre? ja, det är mobilbilder de som är utomhus är lite mörka dock...

    SvaraRadera
  5. Jag är inte så liten >_<
    du sa att jag var den enda vuxna i våran familj nu :P
    //Phish

    SvaraRadera