söndag 14 november 2010

Matematik + Mat = ?

Jag är i en fantastisk matlagningsvåg just nu! Förra veckan lagade jag Borjstj och stroganoff tillsammans med asparna på phaddertacken och den här veckan har jag haft massa inspiration till min egen vardagsmat, jag började med att steka rödlök att äta ihop med bulgur, hackade färska tomater och basilika, fetaosten till var dock inte så lyckad men gick ner med olivolja... idag har jag gjort en repris på den vegetariska varianten av stroganoffen med kidneybönor istället för biff, och då jag glömde att köpa champinjoner fick det bli morötter istället...
Bild av halvfärdig borjstj, ser ut som inälvor och handen såg ut som att jag hade mördat någon alldeles nyligen men den fick jag ingen bild på...

Idag har jag varit på nordstan och the Studio med min bror, han är dock betydligt mer fotogenic än mig och det är orättvist...

4 kommentarer:

  1. Haha ägd sis:P Jag tycker du borde lagt ut den andra bilden den var finare enligt mig^^
    //Phish

    SvaraRadera
  2. Åh jag tycker nog att ni är rätt snygga båda två, du har verkligen sug i blicken Hanna på den bilden,och du Philip ser ju ut som en "riktig" modell se till att få fram magrutorna ordentligt så är framtiden säkrad. Men Hanna jag saknar matematiken i inlägget

    SvaraRadera
  3. bryschan: men du såg biffigare ut på den här bilden >.< och dessutom hade den andra samma bakgrund som min bild och det blir tråkigt..
    Mamma: jag tror det var det jag fastnade för i bilden och matematiken är underförstådd i alla inlägg med tanke på att jag läser teknisk matematik och om inte annat tycker jag att rubriken gör sin det..

    SvaraRadera
  4. haha, vad kul XD snygga ni blev <33

    SvaraRadera