torsdag 4 november 2010

toksits och tomatsås

vill bara nämna att jag återigen lyckades göra en grym tomatsås. Som denna gång kanske faktiskt var ännu bättre än senast!
I måndags var det toksits för alla FnollK-aspar, det innebar att alla som han klädde sig ut-o-in, bak-o-fram och i färgstarka kläder med skumma huvudbonader för en liten get-together bland FLsalarna. Till fördrink var det spolarvätska varefter vi leddes ut ur rummet med ögonbindlar. Joel7 hade hunnit börja bli riktigt rädd då då detta scenario liknade vår phaddersits som han tyvärr inte kunde uppskatta den lika mycket som jag gjorde av onämnd anledning. Men istället för nerför alla trappor leddes vi in i en hiss 4 i taget eftersom vi tydligen var för tjocka för att få in 5... det visade sig dock vara alltför tidsödande och vissa, till namnet okända, eller va? , lyckades till råga på allt åka vilse och hamnade på en helt tom våning och fick försöka ta sig in i hissen igen och försöka leta upp en befolkad våning. Väl på rätt ställe så slog vi oss ned runt borden för att avnjuta en tokig afton och joel var med hela kvällen.

Idag var jag med Marina, Jim och Jickard på 4 gott och köpte inge godis men fick en bild på Marinas chokladgroda som liknade den jag köpte vid mitt första besök där men som jag aldrig lyckades få en bild på då Erik var för glupsk och hann tugga huvudet av honom innan jag kunde stoppa honom...

1 kommentar:

  1. Börjar du till slut bli av med din grod fobi??? XD
    //Phish

    SvaraRadera