söndag 5 december 2010

December

har fortfarande inte städat mitt rum men jag och bror stekte lax igår kväll när han var här =) det var mumma ^^
jag har också varit på chalmers körens julkonsert i vasakyrkan, jag gick bara nästan vilse trots att jag enligt Rickard såg väldigt förvirrad ut... Det var mysigt och framförallt sista låten Oh Helga Natt som är en av mina favoriter var fantastisk.
Idag har jag försökt programmera och flyktat en hel del, har bland annat bokat resa hem, om allt går enligt planerna sätter jag min fot på Degerfors station strax innan 5 den 22a december.
Jag och Jim vann dock över den gamla labben i fredags.  Den fungerade och är nu inskickad, återstår bara att se hur många returer vi får på den =)

Här kommer ett klipp på vår föreläsare från den inledande matematiska analysen när han suddar tavlan...

2 kommentarer:

  1. haha, effektivt sätt att sudda tavlan XD

    vi syns under lovet =)

    SvaraRadera
  2. det gick fort och blev snyggt, ingen annan gör det som bernhard :P
    woho <3

    SvaraRadera