onsdag 1 december 2010

Flyttad

nu har hela mitt lass med en miljon saker förflyttats till mitt nya boende
min nya adress för de som vill skicka brev och julkort är

Viktor Rydbergsgatan 48
41281 Göteborg

ungefär såhär ser det ut i mitt rum för tillfället, återkommer med uppdateringar allteftersom... har ingen internet ännu då jag är tvungen att tillhanda ha en egen nätverkssladd så fram tills jag fixat en sådan är jag helt laglydig... Får tillgodose med det som redan finns på datorn.

Därefter har jag labbat programmering hela dagen med Jimpe och det gick och skogen så snälla Joel (5) som är kung på programmering tog oss under sina armar och rättade till allt... så nu fungerar det nästan
resultatet ska se ut på följande sätt


och vårt ser ut ungefär såhär :

                                                          
                                    ****                  
                                    **  *                
                                    **  *                
                               *   **   *                
                               *   * ** *                
                             ************                
                                 *   *  *                
                                     ***                  
                                     * **                
                                     *                    
                                     **                  

that's all, men jag måste skaffa mig en tomteluva då det är december nu!!!

3 kommentarer:

  1. fått ett större ställe?=)

    SvaraRadera
  2. Datorer fungerar aldrig som man vill >_<
    //Phish

    SvaraRadera
  3. Jajemän, jag kan nästan få in hela mitt liv där ( om jag nu mot all förmodan hade ett som den chalmersstudent som jag är )
    och nej, datorer är alltid motvilliga men vänta bara tills du börjar med programmering!

    SvaraRadera