tisdag 21 december 2010

Packar

Jag talar inte om vad klockan är, men imorgon, för det är fortfarande idag, så åker jag till de värmländska skogarna... Jag ska börja packa nu, men det är inte bara matten som jag flyktat från idag... Jag var på sun wall och käkade kina buffé med Jacop och Linus idag, jag blev lite ledsen när det var kött i allt, och var så modig(dålig vegetarian) att jag gav mig på strimlad biff med bambuskott som brukade vara min favorit, till min besvikelse var det jätteäckligt så jag ångrade mig jättemycket efteråt, men det är bara att komma ihåg till nästa gång!
Min mamma sa att jag inte gör något vettigt här nere men jag vill påstå motsatsen! Igår var jag tex på stan och handlade julklappar, och det kan en shoppaholic som hon omöjligt motsätta sig!
Mitt i allt så trillade jag in på "Beyond Retro" i arkaden, det är typ den häftigaste affären jag vet! de har massor med färgstarka kläder men ingenting är likt något annat, det är lite second hand stuk på alltihopa men jag tror inte det går att hitta så mycket liknande någon annanstans heller...
Min favorit är dock alla fluffkjolar som hänger i taket dem får mig att vilja flyga ut genom fönstret och... eeh, kanske lite weird, ajja, jag tycker att det är väldigt häftigt och om jag var rik så skulle jag inreda mitt rum med såna kjolar i taket, men dessa är inte billiga vill jag minnas! PEACE OUT!

4 kommentarer: