onsdag 15 december 2010

Tentaflykt

har tillbringat förmiddagen med att tvätta, jag "råkade" dock somna och inte vakna när jag skulle tömma tvättmaskinen så det tog lite längre tid än väntat, så jag passade på att röja upp lite i rummet när tvätten var klar, då upptäckte jag att min garderob är lite för trång för mig, dags att komma ut?
Detta fenomen, att tvätta och städa under tentaperioderna, är ett ständigt återkommande fenomen som kallas att tentaflykta då man istället för att plugga inför sina tentor gör allt annat som man kan komma på...

Jag har varit mer eller mindre sömnlös ett par nätter nu då jag har tagit mig tid att kolla om code geass, och jag måste säga att jag tyckte innan att den var bland de absolut bästa animeserierna innan men nu efter andra gången så tycker jag ännu bättre om den! Jag upptäckte även en trevlig melodi i bakgrundsmusiken varefter jag också fått upp ögonen för en ny japansk artist, Hitomi Kuroishi. Jag tror inte jag gillar allt ännu men här är den melodin som jag fastnade för:

1 kommentar:

  1. Haha jag vet precis vad du menar med detta >_<
    //Phish

    SvaraRadera