fredag 10 december 2010

Java

Efter 3 labbar och diverse små uppgifter har vi nu kommit till den punkt där vi ska tenta av skiten... eller ja, snart, det är inte förrän imorgon eftermiddag men det är meningen att vi ska vara laddade redan nu... jag firade genom att gå i grå mjuk sparkdräkt till skolan varefter Hickard jämförde detta med att komma naken, jag ser dock inte parallellen så jag tänker nog bära denna till tentan imorgon också! Hickard (fd Jickard) lyckades häromdagen göra en enorm hick precis när vår föreläsare, Peter Kumlin, visat något fruktansvärt så hela åhörarskaran var tysta av skräck så att hans förfärade hick hördes över hela GD-salen, därför heter han numera Hickard. Jag har en prydlig bild på honom iförd min mysse men google är inte med mig idag så därför blir det bildfritt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar