söndag 6 mars 2011

Gammal

Nu är jag 20 år fyllda, och då är jag ju lika gammal som Jickard(Jickard håller inte med om detta)! Jag har inte varit på systemet och jag har inte supit skallen av mig, men jag har ätit tårta och fått massa presenter.
På morgonen vaknade jag upp bredvid en aningen trött plutt, jag är tydligen ganska girig när det gäller täcke och snarkar ordentligt i sömnen... Men han var mysig och gav mig presenter och ett oönskat dopp i plurret...
Sen blev det tårta på våning 3 på eftermiddagen men tyvärr fick jag ingen bild på den, den var i alla fall chokladig och god ^^ Och Focus är ett typiskt bra ställe att bli av med tårta på
Strax innan 6 mötte jag upp bror på centralen innan det bar av mot hemhemma och där väntade PAKET i stora högar som om det vore min 5årsdag på riktigt...
På kvällen kom Nea förbi och myste medan mamma gjorde maränger med dubbla mängden socker
Idag har jag varit i badhuset och tittat på nya bassängen samt hälsat på alla mammor och pappor saknar inte bara min familj utan även min extra-/tilläggsfamilj eller vad man nu ska kalla det. Och så tittade jag på bröderna Blagojevic som är tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar