lördag 12 mars 2011

Stress

Detta är mitt 100ade inlägg, varför jag har känt lite press inför vad jag ska skriva, jag hade tänkt att skriva det på min födelsedag vilket alla vet är för en vecka sedan nu... Men jag har inte så mycket datortid sen jag blev med fysiker så jag lyckades inte passa in det riktigt men nu kommer det till slut ! Jag skulle bjuda på tårta men i tisdags så fick jag mer rosa tårta av Marina, Jickard och Jeanette, jag blev mycket klad men är inte bra med för mycket tårta! + att jag har ätit semlor, bullar och blåbärspannkakor med massa grädde i veckan, dags för en vändning?
En veckas oschemalagt pluggande har vridit runt mitt dygn. Och jag har begränsat mitt flervarplugg för att  försöka titta lite på gamla mektentor, de är ganska typade så efter ett par stycken så börjar man att se hur uppgifterna ska lösas... Men jag flyktar och surfar hellre än pluggar, jag har tom lyckats kolla på rapport idag, förutom det har jag också dreglat över klänningar på bubbleroom mellan uppgifterna ^^

Jag tog en bild på min plutt förra veckan när han var glad och dansade och upptäckte att den påminde lite om en bild på mig i höstas....

1 kommentar: