tisdag 22 mars 2011

Tillbaka till verkligheten?

Nu är äntligen den dubbla tentaveckan över! Den här tentaperioden fick mig verkligen att förlora all motivation. Det är nästan så att jag har legat och bara stirrat i taket hela dagar. Tentan gick sådär, det kändes bra men mitt minne påminner inte om lösningarna på hemsidan, men i så fall blir den nog den lättaste tentan att ta i augusti!
Nu har vi börjat med Linjär algebra och Numerisk analys och Sannolikhetslära. Båda kan bli ganska roliga  men det är mycket tidiga mornar och en hel del MATLAB, bara att plocka fram boken... Här är Marinas salt- och pepparkar de var så söta så jag var tvungen att ta kort på dem :3


Igår så bestämde jag mig hokuspokus för att laga lyxmiddag så det blev lax med kall pepparrotssås och väldigt mycket vitlök, magen klagade dock lite idag...

Förresten, det var inte mitt 100ade inlägg, det visade sig att bloggar räknade med opublicerade inlägg så nu är det här bara 99e inlägget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar