måndag 7 mars 2011

Mästare på att packa?

Jag har i hela mitt liv varit löjligt förtjust i tetris, det har vid flera tillfällen visat sig vara användbart, framför allt när man packar inför något. Särskilt när jag hade tagit mitt körkort och var i Lysekil för att hjälpa min bror att flytta ut ur sin lägenhet så lyckades vi med hjälp av grymma tetriskunskaper klämma in allt i bilen på vägen hem.
Jag är också känd för att vara grym på att klämma ihop min packning när jag ska någonstans, så även om jag kanske inte har den lättaste packningen så har jag ofta den minsta.
Idag har jag dock misslyckats totalt. Jag brukar när jag åker hemhem ta min ryggsäck eftersom en helgs packning ryms gott och väl i den även om jag packar på 5 min och bara trycker ner allt, men min misskalkylation är den att när jag fyller år (eller det är julafton) är min packning betydligt större på tillbakavägen och nu står jag här med en liten ryggsäck och ett ton saker som ska med... Det är bara att prioritera och klämma ner det som är viktigast...
Till vänster syns min reservnalle som jag kramar på när jag inte har min nalle, lämpligt nog har jag fått den av min nalle också :)

2 kommentarer:

  1. Haha vad dålig du är :P
    Du skull lagt ut bilden när jag ligger och sover i baksätet också XD
    //Phish

    SvaraRadera
  2. VADÅ DÅLIG?! DU KAN VA DÅLIG >.<
    haha, jag vet inte var jag har den bilden :(

    SvaraRadera