onsdag 23 mars 2011

Det riktiga 100ade inlägget

Nu är jag less och orkar inte plugga så nu tar jag tag i allt annat, som äckliga fötter. Jag har köpt plåster mot liktornar och kräm mot torra fötter, saknas bara fotfilar och vårtmedel... Jag upptäckte att det hjälpte även mot att bita i naglarna, vill inte jättegärna ha fotsalva i munnen så då låter jag dem vara...
I natt så såv jag nästan 13 timmar i kontrast mot mina 3 timmar natten(morgonen) innan efter 4 Power King på PK-capsen. Jag har nu lovat mig själv att aldrig dricka Power King igen, någonsin. Detta kanske jag får äta upp under pubrundan om jag ska jobba fram till klockan 4.
Just nu trotsar min böljande midja och är otroligt sexig genom att gå omkring i boxertrosor och magtröja och lyssnar på Dango Daikazoku. Dango är förutom dansande och sjungande små bollar någon form av sötsak som japaner äter, dock så är de gjorda av tofu så jag tror inte att jag skulle våga testa dem, däremot är jag lite inne på att skaffa någon söt bentobox och göra typiska japanska lunchlådor, vem skulle inte vilja äta risbollar formade som små gulliga djur ^^





Den som vågar kan ju försöka sig på endlessyoutube, jag är nu uppe i 7 loopar

1 kommentar: