måndag 19 september 2011

sista dagen på jobbet

hade tänkt skriva detta igår men jag har varit mer eller mindre sängliggande hela helgen så det blev det inget med... Jag trotsade dock denna hemska förkylning, eller vad det är som tycker att den kan bryta ned min kropp, och åkte till jobbet för sista gången på lördagkvällen. I början var det fruktansvärt och allting värkte, men efter en stund så vande jag mig, socker chockade mig själv med både sprite och cola på samma kväll... Sen socialade jag mig lite med tjejen som satt i insläppet, glömde fråga vad hon heter dock, hon tipsade mig om källaren. Det är nämligen så att Henriksberg som jag jobbat på har 3 nivåer, en pub där jag har suttit därifrån kan man ta sig en våning upp där de har en resturang som blir klubb efter 10 typ, sen finns det också en källarvåning som man inte har någon koll på för de har tydligen inträde genom en annan dörr fast man kan komma dit från puben också... De hade tydligen någon klubb där nere också där alla var klädda i svart lack med gasmasker och liknande och massor av tjejer var tydligen egentligen killar, en av vakterna hade sagt det såhär om någon som utnyttjat de omklädningsrum som finns där nere: "han gick in i omklädningsrummet som kille men när han kom ut så var han tjej". Jag tycker det är ascoolt, jag skulle aldrig vilja hålla på med sånt själv för det ser asobekvämt ut men jag tycker det är kul att folk gör sånt, men det är tydligen inte så många som går runt så i allmänheten utan de kommer dit och byter om till det...


Jag har istället börjat vandra runt i mina gummistövlar, som är assnygga! De håller mig torr om fötterna också, gilla gilla^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar