måndag 12 september 2011

Termolabbar

Fyller mina måndagförmiddagar, men nästa vecka labbar jag på torsdagen ^^ I helgen var mamma här så jag och Peter var och käkade sushi med henne och Philip på Khoki Sushi, mitt sushiband-ställe. Dock så hade de inte kvar min och Peters favorit... Sen hängde jag lite och packade med mamma och Philip innan jag gick ner till chalmers för att möta min nollan som blivit utslängd från finalsitsen. Stygga F6, eller stygga nollan? Men de var glada och söta, jag lyckades också byta till mig ett par för små skor, men snygga är de och det är ju huvudsaken? Jag skulle lämnat tillbaka dem på lunchen men jag somnade... 

Vardagssysslor i vårt hem nuförtiden är byta omlägg på mitt sår, STÄDA (Peter får panik när det ligger saker på golvet) och titta på Full Metal Alchemist Brotherhood...

1 kommentar:

  1. Är ni inte klara med den serien ännu??? :P
    Ska du inte nämna att jag utklassade peter i sushi-ätning :P
    /Phish

    SvaraRadera