torsdag 8 september 2011

Sjukvård

Jag har klarat lanan! Men för övrigt så har jag sedan senast fått reda på att den blåa svullnaden från förra gången egentligen var en varböld som jag fick åka till akuten för att öppna och tömma, sedan dess har jag gått omkring med så kallade dränage, förkortas drän, i såret och en stor kompress över, nu har jag lite mindre kompresser iaf så jag slipper att gå som ett mongo.
Dränet hade ramlat ur igår så Peter passade på att ta ett kort på mitt sår, ser mysigt ut ^^
I övrigt så läser jag termodynamik och komplex analys just nu. Termodynamiken är jobbigt för det är massa labbar och grejs men komplexen är kul, jag gillar vår föreläsare, Bo :)

2 kommentarer:

  1. Tror jag hade gillat en bild på mongo hanna bättre...
    //Brysch

    SvaraRadera
  2. Well, man kan inte få allt här i livet...

    SvaraRadera