torsdag 12 januari 2012

För sista gången?

Idag gick jag upp tidigt för jag skulle skriva omtenta, inledande matematisk analys, för fjärde gången, sista också förhoppningsvis, annars måste jag ta med mig ett ljus på nästa omtenta >.< Men om allt jag skrev var rätt så får jag 50 poäng, och man behöver 24 för godkänt så så mycket fel hoppas jag att jag inte kan ha...
Sen var jag på stan och käkade lunch med Totte, kinabuffé (igen!) det var gott men inte lika gott som i Marieberg. Sen glömde jag bort mitt möte så Malin fick ringa och skälla på mig
När jag kom hem var jag så trött så jag la mig i soffan och somnade från och till, så då bad jag Peter läsa godnattsaga för mig. Så han fick snällt plocka fram Majas Alfabet men jag sjöng nog mer för honom än han för mig... Nu äter jag glass, Peter har ingen förståelse för mitt system i glassbyttorna, han har gjort ett stort hål, och på ena sidan också, oförlåteligt!
Chokladmoussen som jag gjorde igår fast vi åt idag-->

4 kommentarer:

  1. Det är bara i vår familj som vi förstår det där systemt -.-
    De skrattade åt mig i Lysekil om det också -.-
    //Brysch

    SvaraRadera
    Svar
    1. Folk asså, de förstår sig inte på tvångstankar!

      Radera
  2. Asså nu förstår jag ingenting vi har väl inga tvångstankar i vår familj:s. Smakade chokladmoussen Peter idag då? Mormor är i Landvetter om du vill träffa henne//Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tror jag att jag vågar påstå, den försvann väldigt fort med ett mmmmm ^^

      Radera