fredag 20 januari 2012

Tandläkaren

I Torsdags så hade vi ett episkt stort cocktailparty ihop med SNKfKb. Vi hade 3dubblat vår bugdet för att kunna laga mer mat och köpa mer vin^^ Jag hade bossat runt KfKbare både onsdag och torsdag och åtminstone Henrik(ordförande) var redigt trött på mig, han fick stanna ensam med mig i onsdagskväll... och på torsdagkvällen så blev det mycket folk, mycket mat och massor av vin! Det tog inte ens slut! Sen blev det tyvärr ingen pubrunda för mig för jag var tvungen att gå och lägga mig för att komma till tandläkaren imorse. Det var hemskt tidigt och jag var fett sur för att jag behövde gå upp medan Peter låg och såv. Men jag hade världens skönaste tandläkare, han berättade om att han hade fångat levande möss och så kunde man släppa ut dem på Hisingen där de inte gjorde någon skada, men var tvungen att se till så ingen såg en för då skulle de tro att man var galen.
Det blir tyvärr ingen bild på någonting för min dator är hos farbror doktorn tills vidare :) 

2 kommentarer:

  1. Den har inte kommit till doktorn än Åke har inte varit på någon träning samtidigt som din dator denna vecka:( /Mamma

    SvaraRadera
  2. Haha den tandläkaren vill jag också ha ^^
    //Phish

    SvaraRadera