fredag 13 januari 2012

tredje gången gilt

Nu jävlar ska det bli rabalder! Imorgon förmiddag har jag min sista omtenta den här perioden, statistik som jag skriver för 3e gången, och nu jävlar ska jag klara den, annars måste man registrera om sig på kursen och göra massa labbar och det har jag verkligen ingen lust med! Så jag har pluggat hårt så jag var färdig i onsdags och nu är jag jättenervös, men imorgon ska jag göra ett monsterjobb, sen åker jag en snabbis till värmland innan jag återgår till verkligheten...
Peter och jag spelade othello förut, jag var vit, vi spelade bara en gång...

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas och tror att det ska gå bra i morgon. Vet inte Peter att Othello takes a minut to learn but a lifrtime to master? Han kan få spela mot mig nästa gång han kommer hit, så han får vunna lite.//Mamma

    SvaraRadera
  2. Peter lät dig nog vinna...
    //Brysch

    SvaraRadera