måndag 30 januari 2012

Kökets fara

Peter har haft en lite dålig vecka. Eftersom jag inte har varit hemma så mycket så har han fått sköta en hel del matlagning men som ni vet så har han ju lyckats skära sig i fingret. Förutom det så har han bränt sig på stekfettet ett flertal gånger, bränt lök och ris när han skulle göra risotto och tappat kakao på mattan i köket.
Idag fick jag sköta matlagningen medans Peter diskade och ändå lyckas han dra upp såret från veckan på förpackningen med lasangeplattor(av alla saker på diskbänken) men vi kunde båda enas om att det blev en fantastisk bra lasange

Fortfarande i brist på fotografier lägger jag upp ett utav mina favoriter från Glee, Jag älskar den här mash-up:en, kanske för att adeles låtar är så sjukt bra...

3 kommentarer:

  1. Kan han inte laga mat eller? :P
    // Brysch

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Vet den är exceptionellt grym! och naya (santana) är typ min nya favorit i serien ^^

      Radera