söndag 8 januari 2012

Sömnlös

Jag råkade väcka Peter inatt för att jag inte kunde såva, sen höll han mig vaken för att inte han kunde såva. Så vi låg i soffan och tittade på Clone Wars med filtar och täcken och kuddar :) Så idag har min balans varit lite rubbad men jag har ändå lyckats förstå Confidence Intervals, till slut....
Jag kanske borde orka röra mig till skolan imorgon, och försöka komma upp i tid, jävla dygn som aldrig är rätt hur man än vrider och vänder >.<
Dagens glada nyheter är att jag tror att jag har lite träningsvärk, jag kände det under dagens pass av Just Dance. Det var länge sen och det känns härligt ^^
Jag är sugen på att baka, dock så lutar det mer åt maräng eller glasstårta ^^

1 kommentar:

  1. Vrför inte baka maränger och göra glasstårta utav det? :P
    //Brysch

    SvaraRadera