onsdag 12 januari 2011

Låtlistan

jag håller på att göra om min låtlista, jag började med att tömma min telefon och sen ladda ner alla låtar som jag hade och vill behålla, och under tiden hittade jag lite nytt och så fyllde jag på med lite nya låtar som jag funderat på :)
just nu har jag 44 låtar:
Alone - Kuroishi Hitomi
Alice(underground) - Avril Lavigne
Boku wa, Tori ni Naru - Kuroishi
Canon in D Major
Clair de Lune
Continued Story - Kuroishi Hitomi
Dear mr President - P!nk feat. Indigo Girls
Despicable me - Pharell Williams
Done all wrong - Black rebel Motorcycle club (bättre än man anar!)
Innocent Days - Kuroishi Hitomi
Broken Strings James Morrison ft. Nelly Furtado
Heartbeats - Jose Gonzalez
Pärlor - Kent
Life - Yui
Nocturne
Fireflies - Owl City
Decode(acoustic) - Paramore
Possibility - Lykke Li
Satellite heart - Anya Marina
Stories - Kuroishi Hitomi
Hare Hare Yukai (ett MÅSTE för allt otakus!)

You're the storm - the Cardigans
The technicolor phase - Owl City( möjligtvis bättre än deras fireflies)
A river flows in you - yiruma (Bella's lullaby (döm mig inte för att jag håller på med fjortisfasoner!)
Still Doll - Kanon Wakeshima
Sunna no Oshiro - Kanon Wakeshima
Mozart's piano concerto no. 21 Andante
3 versioner av öppningslåten till min favorit anime och lite bgm tilll death note ( sjukt underskattat! )

jag har börjat höra bakgrundsmusiken till filmerna så nu droppar filmlåtarna in :)
och nu så har jag bokat biljett hem för en lång weekend i hemtrakterna.

2 kommentarer:

  1. Ofta du inte har med Again - Yui O_O
    //Phish

    SvaraRadera
  2. jag måste erkänna att jag har tröttnat lite på den...

    SvaraRadera