lördag 8 januari 2011

Rosa fluff

det finns saker som jag inte kan tycka illa om oavsett vad, framförallt sånt som är rosa och fluffigt!
därför gör det ingenting att det ösregnar i Göteborg nu, för då får jag använda mitt nya paraply och det är både rosa och fluffigt ^^ Tack Sophie! Det finns ett jättefint fodral till också men det håller jag för mig själv så länge
idag har jag pluggat massor, och intensivt, Linus var matte-Hitler så jag hade inte så mycket val, men jag satt ju kvar när han hade gått också. Jag är mycket nöjd med dagens insats iallafall. Jag är också kär i mina nya kalendrar, både den som jag ska ha i väskan och den som hänger på vägen. Vackra och färgglada motiv <3

1 kommentar:

  1. Glad att du gillar det =) man ska alltid satsa på rosa o fluffigt när det kommer till dig ;P

    SvaraRadera