söndag 9 januari 2011

Rutiner

Efter ett långt jullov har man inga rutiner så nu är det dags att skapa nya, jag började med att gå upp 7 imorse, för att tvätta och duscha, lyckades dock göra skönhetssysslor lite för länge då jag kom 3 minuter för sent för att kunna hämta min tvätt, bara att boka ny tid och försöka igen senare...
På skolan så tittade jag över några bevis och de svåra uppgifterna från igår, det var lättande att det gick så smidigt. På lunchen var jag och storhandlade, det var mycket tungt att bära hem...
sedan blev det dags för kvällen tidigt för att hinna laga mat så att jag har något att äta när jag kommer från tentan imorgon, och kan bege mig till badet så fort som möjligt.
Vegetarisk lasagne, ser inte trevligt ut när man tillagar den men smakar underbart ^^
Välplanerat! Vuxenpoäng!

4 kommentarer:

  1. Mamma blir tårögd av stolthet. Fortsätt så!

    SvaraRadera
  2. Eh, klockan 7... Det är fan vuxenpoäng på dig!

    SvaraRadera
  3. ja, bara riktigt gamla människor går upp så tidigt!

    SvaraRadera
  4. Då kan inte jag räknas till riktigt gammal då, jag går inte upp så tidigt om det inte är tvunget av något skäl som t.ex. barns simtävlingar eller någon arbetsgivare som fått för sig att man gör ett bra arbete så tidigt.

    SvaraRadera