tisdag 18 januari 2011

tredje gången gillt

tänkte hon första dagen av den nya läsperioden(igår) när även mitt tredje simpass för året ägde rum. Och satt kvar till ungefär halv 10 efter 2 km (dubblat!) simning. Så det började bra men idag har det gått betydligt sämre, jag mådde inte alls bra så satt bara och stirrade på samma uppgift i 2 timmar på eftermiddagens räkneövning så jag tänkte lägga mig tidigt och hoppas att det känns bättre imörra!

ja, hälften av det jag lyssnar på är från soundtracket till twilightfilmerna....

3 kommentarer:

  1. hehe, inte allt för långt kvar till den sista filmen nu =P

    SvaraRadera
  2. Twilight-soundtrack <3 Decode är bäst :3

    SvaraRadera
  3. Sophie: Imdb hade fått upp en bild från filmen^^
    Queenie: Det är verkligen grymt! Jag gillar den akustiska versionen av decode :3

    SvaraRadera