lördag 28 maj 2011

Halloj

i min ensamhet igår kväll kom jag på att jag ville göra pannacotta, jag gav mig därför klockan 10 ut för att leta gelesocker, att komma ihåg är att affärerna stänger 10 inte 11, typiskt... men ett nytt sötsug skapades och precis innan 11 överväldigades jag av en liten affär på hörnet av gatan nedanför mitt hus som hade öppet till 11, snabbt sprang jag in och lyckades få tag på en hallondricka vid namn "Halloj", jag tyckte den var godare igår, sömnighet är också en krydda, och idag så upptäckte jag precis hur mycket konstgjort det var i, antar att det finns en anledning till varför det står "inte för vuxna" på den...

5 kommentarer:

  1. hahaha, Halloj är kul för att det nästan låter som hallon =D!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Fin humor man kan ha Sophie XD

    SvaraRadera
  3. Haha du får komma till Lysekil där stänger Ica 11 :P
    //Phish

    SvaraRadera
  4. haha, systrarna van i ett nötskal? xD
    brysch: ska tänka på det nästa gång jag vill handla klockan 10 på natten !

    SvaraRadera