torsdag 12 maj 2011

Torsdag

Jävla 666:or som sjunger Friday hela tiden! Jag förstår inte varför jag helt plötsligt umgås med så många såna!!!
Jag blev lite ledsen för jag tittade nyss på glee och de sjöng friday där, min liv är förstört....
Idag har jag gästat styrets lunchmöte och numera är jag årskursrepresentant för TM2 i SNF. Det kanske går det med. Sen har jag bara slölabbat idag för nu börjar matlab gå mig på nerverna, när jag inte gjort något annat på en vecka borde det inte finnas så mycket saker som jag inte förstår men det var bara en dröm...
nu har jag inga bilder för jag la upp bilden på mig i peters skinnjacka förut. Jag gjorde dock en fantastisk potatissallad förut med kokta potatisar stekt ihop med vitlök och rödlök och en stänk med balsamvinäger, glöm för guds skull bara inte att salta och peppra! Jag måste köpa hela pepparkorn snart och så måste jag fixa en pepparkvarn åt Peter, det går inte för sig med förmald peppar! 
Och jo, mina kinesgrannar har skaffat likadana salt- och pepparkar som Marina fast större och svart och vitt och det står inte mallorca på dem... tyvärr glömde jag att ta bild på dem med... men då blir det en favortit i repris så då har jag bilder ändå ^^



och sen kan man ju roa sig med att gissa vad det här är ^^ 

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att den andra bilden ser ut som ett ägg som ligger under en filt :P
    //Phish

    SvaraRadera
  2. Det är ett ljust ollon som tittar ut från under täcket! //Hakuni

    SvaraRadera