måndag 9 maj 2011

vad som hänt

Jag bor numera mer än halvtid på olofshöjd där jag måste slåss för tillgång till internet och därför hinner jag inte blogga trots att jag har massor att skriva om, ledsen Hanna. Förra veckan var det ju sektionsmöte där alla mina vänner valdes in till DP så nu är jag mer eller mindre deras husdjur, men jag kan skratta och götta mig när de har massor att göra^^ Sen var det internationella starwarsdagen förra veckan, may the fourth ! Hanna gillar. I helgen har jag MATLAB:at och jobbat då blir man såhär klad. Nästa helg är mina sista 2 pass innan sommaren, då kanske det dröjer länge innan jag kommer tillbaka. Men nu ska jag nog gå hem och lägga mig för jag orkar inte gå till coop och handla mat så det blir nog till att köra på slövarianten imorgon också.

1 kommentar:

  1. Varför flyttar du inte routern till olofshöjd så slipper du ju slåss om datorn?

    SvaraRadera