torsdag 12 maj 2011

MATLAB

jag har MATLAB:at så mycket nu att jag får illusioner om att min sömn kan beskrivas med ett MATLAB program, jag har även börjat ge min vänner referenser som t.ex. vån3.martina = Marina, fast det kanske är mer java aktigt, jag tycker iaf att det verkar vara ett tydligt tecken på att man har kodat aningen för mycket. Men nu är det bara en lab och ett projekt kvar (BARA!) Såhär pigg blir man efter 3 dagars konstant MATLAB:ande :
Och såhär tuff såg jag ut när jag gick hem till Peter igårkväll: 

Det är fantastiskt vad en skinnjacka kan göra med en...

2 kommentarer:

  1. haha känner igen det där lite grann XD
    en gång i tvåan så drömde jag om derivator XD
    //Phish

    SvaraRadera
  2. haha du sa tvåan xD
    någon frågade varför du sov i bilen?
    jag vaknade och tittade på peter men såg bara massa bråk och matriser...

    SvaraRadera