torsdag 26 augusti 2010

Baklänges

har inte uppdaterat av olika anledningar, dels har jag inte så mycket tid till att vara hemma och när jag väl är hemma så fungerade inte anslutningen som den skulle..
Jag ska nu försöka sammanfatta de gångna dagarna baklänges. Jag kom hem för en stund sen efter att ha målat om min nollebricka utav orsaker som framgår senare. Innan det var vi ute på stan för att samla in pengar till UNICEF vilket vi inte var särkskilt bra på. Våra phaddrar tipsade igår på mattestugan om centralstationen och berättade om hur de blivit utslängda därifrån så för att göra dem stolta begav vi oss dit. Tyvärr kan jag inte påstå att vi hade någon vidare lycka där och övergav idéen innan vi han bli utkörda...
På lunchen blev det räknade jag ikapp på matten innan det var dags att försöka rädda min stackars nollebricka som såg ganska misshandlad ut efter tisdagkvällens bad och bastu som dessutom misshandlade min mage som varit mer eller mindre under uppror under framförallt förmiddagen(troligtvis inte riktigt badet och bastun's fel)
tisdag förmiddag bestod av inskrivning och fotografering innan en föreläsning om hållbar utveckling som dock inte var tillräckligt intressant för att hålla ögonlocken på spänn. Måndagen avslutade jag och Jeanette med ett gäng phaddrar på en av kårhusets restauranger istället för att räkna matte i Focus, vilket vi insett är ganska lönlöst... Patetarret var dock inte så hippt, vi gjorde inte så mycket mer än att spela pictionary. På räknestugan så våldtog mina phaddrar min nollbricka varför jag var tvungen att måla om den senare. Måndagen var i övrigt ganska seg då jag inte hade varit hemma mellan söndagens provsits och skolan därför luktade jag fortfarande öl efter capsandet efter sitsen som förutom att de sprängde min nollbricka var ganska torr om jag får säga så. Och att sprängandet var kul berodde kanske delvis på att jag hade svept min punsch vid den tiden. Istället för min gamla(GODKÄNDA) bricka så fick jag en ny, specialtillverkad av FnollK och når mig till pannan så nu har jag en sovsäck i alla fall.
Här är 2 bilder på min nya nollbricka, en från söndagen och en efter att mina phaddrar våldtagit den...
Och om du nu tyckte att allt det här dravlet var rörigt är det helt enkelt bara att skylla på att jag skrev det i bakvänd tidsordning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar