måndag 11 oktober 2010

läsvecka 7

nästa vecka kommer det, då är det tentavecka... tentaångesten börjar dock lägga sig lite, vi får hoppas att det är på grund av att jag lär mig någonting under de timmar jag spenderar på skolan! Man märker väldigt tydligt vilka ovanor man lagt sig till med på senaste. som tur är så är min självdisciplin mot vad jag stoppar i mig hårdare än min disciplin gällande sovtider är...
Imorgon ska jag försöka summera lite, det är bara en dryg vecka kvar till tentan i linjär algebra!
Idag har jag kokat bulgur i grönsaksbuljong och stekt äggröra till, hacka lök kan dock bli ödesdigert... men jag överlever!

2 kommentarer:

  1. Hördudu, hacka lök har jag väl ändå lärt dig att göra, det ska du inte behöva få några jack i handen av. Smakade det bra ändå så det var värt den blodspillan som uppstod

    SvaraRadera
  2. jag kan hacka lök! men jag slant...

    SvaraRadera