söndag 24 oktober 2010

Söndag är vilodag

det var länge sedan jag kunde påstå något sådant, men det faktum att vi nu har tenterat i båda våra kurser och inte börjat med något nytt innebär att vi inte har något som vi behöver göra någonting alls och det är NAJS! Igår var det ET(efter tenta)-raj. Med bamsetema, kanske inte det som präglade kvällen mest. Det var lite halvt avslaget så det blev en tidig kväll och dagen till ära så behöver jag inte plugga någonting så jag ägnar mig helhjärtat utan dåligt samvete till att kolla på serier och äta chips, vilket är obligatoriskt vid baksmälla. Jag har dock lite nyfiket försökt få någon koll på vad som väntar nästa läsperiod. Kurserna vi ska läsa är Matematisk orientering, fortsättning av Matematisk Analys och programmeringsteknik. det ligger inte så mycket information på våra kurshemsidor ännu men vi börjar på måndag med en temadag om Matematik i Arbetslivet där vi kommer få diverse föreläsningar av personer från olika företag vad man kan jobba med som matematiker. Sen ser jag också fram emot att jag de närmaste onsdagarna inte har någonting alls schemalagt, det är riktigt NAJS!
nu försvinner jag in i min drömvärld igen, solong!

1 kommentar:

  1. Jag vill vara ledig, ledig, ledig; Bara sitta bredvid, bredvid, bredvid; Inte göra någonting, någonting alls; Bara göra någonting någonting najs ;)

    Skål för bakfyllesöndagar!

    SvaraRadera