tisdag 5 oktober 2010

Plugg

Vaknade imorse och trodde att jag hade försovit mig och en enorm ångest infann sig upptäckte 5 minuter senare att jag vaknat innan larmet ringt och får plötsligt ännu större ångest av tanken på att det finns en anledning att ta sig ur sängen och springa iväg till skolan.. Var dessutom ovanligt pigg under räkneövningen även om genomgången av komplexa tal kanske inte är det jag behöver mest just nu... Sen var det biblioteksinfo, jag gick vilse i biblioteket då jag stannat i cafét för att köpa yoghurt så jag kom ifrån de andra men Jeanette fick rädda mig. Det var dock ovanligt tråkigt och inte särskilt givande men nu är det gjort i alla fall...
Just nu går det väldigt segt med pluggandet. Har nog lärt mig att partialbråksuppdela integraler idag till slut, förhoppningsvis. Men mår illa av att tänka på det så mer än så säger jag inte om det. Det är också dags att börja titta på gamla tentauppgifter, det jobbiga är bara att jag inte förstår någonting men jag antar att det kommer efterhand...
på eftermiddagen så lyckades jag "övertala" Oloph att gå och fika med mig, men på vägen ringde pablo och ville käka kinamat och jag klagar inte, så imorgon blir det tortellini med vad jag hittar och är sugen på ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar