onsdag 27 oktober 2010

Myrorna

Idag har jag varit på myrorna för första gången, i alla fall med avsikt att handla. Det var riktigt kul, kanske med tanke på att vi har köpt allt som var så fullt att man bara ville lägga sig ner och skratta när man såg det.
Jeanette kärade ner sig i en mössa också som vi dock inte köpte, men det blir nog fler rundor så småningom
På förmiddagen var jag i valhallabadet och plöjde längder. Tänkte glatt innan jag kom in att det skulle vara najs att testa 25an då det inte borde vara så mycket folk på onsdag förmiddag men icke, grejen med storstad är att det alltid finns någon skolklass som tar upp större delen av badhuset så det blev 50a ändå. Och idag gick min kilometer på knappt 25 minuter så nu börjar det kanske bli dags att strukturera det hela. Måste börja med att se till att ha gott om tid så att jag hinner simma lite längre. Sen ska jag börja simma kilometerserier och när jag får ner en under 20 min så är det dags att trappa upp till två gånger i veckan, och det får duga som plan än så länge i alla fall. Måste också erkänna innan jag avslutar att jag hade tappat flytet totalt när jag kom ner hit men idag så lyckades jag faktiskt hålla mig flytande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar