fredag 3 september 2010

Pubrunda

På torsdagen den första läsveckan i varje läsperiod har chalmers pubrunda som innebär att alla sektionslokaler arrangerar pub och att man som chalmersstudent kan springa omkring hos de olika sektionerna för att umgås, dansa och dricka Øhl. 9an inledde självklart med förfest som dock underkvällen omlokaliserades från lindholmen till eklandagatan och sedan till chabo(chalmers bostäder, ligger i princip på skolan^^) hos Bersen. Han bodde på 6e våningen och jag har konstaterat att min svindel inte slår till lika hårt när jag är berusad. Mina vänner påstod att jag var osocial med mitt smsande och begränsade min kväll till endast 5 sms, vilket jag också lyckades hålla då jag skickade mitt 5e och sista sms vid 00.04 innan jag gick och la mig.
Under kvällen så valde mitt sällskap att hålla sig till focus(fysiks sektionslokal) då phaddrarna förutspådde långa köer till samtliga pubar under nollningens pubrunda. Vilket vi fick erfara bara för att ta oss in på Focus. Väl där så rann Øhlen på bra och det var varmt och kul att dansa innan det blev tid att dra hem då sängen lockade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar