onsdag 9 februari 2011

9ans städdag

Jag och Jeanette räknade ut att det är 23 dagar kvar tills jag fyller år förut, det betyder att på lördag, då jag har flervarduggan så är det precis 20 dagar kvar till jag fyller! Party! med mekanikuppgifter >.<
Idag så var det vår phaddergrupps tur att städa focus, det innebär att man bär runt på möbler och skurar golv och kök i vår föreningslokal. Det är lite mysigt, ett avbrott i allt pluggande. Och med 9an så är det lite extra kul eftersom vi måste loopa någon irriterande låt varje gång, idag har vi lyssnat på epic sax walrus i 1,5 timme. Jag märkte även hur dåligt fysisk form jag var i eftersom detta var första gången på ca 2 veckor som jag överhuvudtaget rörde på mig, inte ett trevligt uppvaknande!
Mina muffins gjorde succe, även i min egen mage, SOCKERKICK!

Idag bjuder jag på en reklamfilm för frukostflingor

1 kommentar:

  1. Reklamfilen WTF O_O
    //Phish

    P.S kan du inte lägga ut epic sax walrus också???

    SvaraRadera